Frustraties met verkeer

Artikelen over P2000, C2000 en laatste nieuws.
Plaats reactie
nicoheerlen
Moderator
Berichten: 782
Lid geworden op: 5 jul 2006 11:08:49
Locatie: Nederland, Limburg - Zuid, Parkstad-Limburg, Heerlen.

Frustraties met verkeer

Bericht door nicoheerlen » 25 apr 2007 20:44:39

Hier is het zowiezo al een gekkenhuis, ze hebben hier 1 van de 2 hoofdwegen dicht gegooid.... dus alles moet nu via 1 hoofdweg + zijwegen, dus als ik aan de andere kant van de stad moet zijn, moet ik vanaf hier al een heel end omrijden.... + in de spits is er vaak geen doorkomen aan, vraag me dan ook eigenlijk af of de hulpdiensten hier rekening mee houden en bijv. wagens tijdens spits ergens anders heen laten rijden als VWS.


(heb maar even een apart toppic geopend, als iemand de overige posts hierneer kan zetten? )

P.S. Hoe krijg je in gods naam zo'n msn status op het forum geplaatst, kan het namelijk nergens op Inet vinden?
Mvg,

Nico Beckers
Pager: Jupiter Pro
Fotocamera: Nikon D80
Objectieven: 18-135 mm

Gebruikersavatar
AlwinSitton
Moderator
Berichten: 576
Lid geworden op: 4 feb 2006 17:25:33
Locatie: (65-1) Spijkenisse (Rotterdam-Rijnmond)
Contacteer:

Bericht door AlwinSitton » 25 apr 2007 21:05:53

Hier is het zelfs nog erger, wegkomen bij een ramp is onmogelijk, dus stel dat de Shell de lucht in gaat kun je rekenen dat dat je dood word. Er zijn hier maar twee onsluitingswegen die altijd vast staan. De ene ontsluitingsweg loopt naar de brug toe die in de spits altijd open staat, de andere onsluitingsweg loopt ook naar een brug toe en die komt uit op de snelweg, maar hoe kom je op zo'n snelweg? Stoplichten natuurlijk, daar staat het dus altijd muurvast.
112Rijnmond.NL - Het laatste nieuws uit de regio! www.112Rijnmond.nl

Plaats reactie