Ambulance nu ook doelwit van grafitiespuiters

Artikelen over P2000, C2000 en laatste nieuws.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
AlwinSitton
Moderator
Berichten: 576
Lid geworden op: 4 feb 2006 17:25:33
Locatie: (65-1) Spijkenisse (Rotterdam-Rijnmond)
Contacteer:

Ambulance nu ook doelwit van grafitiespuiters

Bericht door AlwinSitton » 27 mar 2007 21:32:05

Zie hieronder een foto van een bespoten Ambulance 17-107 uit de regio Rotterdam-Rijnmond:

Afbeelding

(Foto kan wat trager laden!)

Ik weet niet precies wanneer deze bespoten is, maar wat ik wel weet is dat dit zwaar bestraft moet worden. Grafitie kan in sommige gevallen heel erg mooi zijn, maar in de meeste gevallen zijn dit acties van hangjeugd die niets beters te doen hebben. Je hoort tegenwoordig niets anders meer over de scanner gaan dan meldingen over hangjeugd. Vooral hier in Rotterdam en Spijkenisse is het vrij ernstig. Ik vind dat hieraan wel iets gedaan moet worden, nu zie je maar dat zelfs ambulances het doelwit gaan worden van vandalen. Vorig jaar was ook de dierenambulance van de Dierenambulance Rotterdam en Omstreken een doelwit. De gehele rechter flank was helemaal besmeurt met deze troep. Het is een vrijwillig organisatie waar ik vaak bij werk als fotograaf. Gelukkig hebben ze toen een aanbod gekregen van een monteur die met een speciaal soort spul deze troep kon verwijderen.
112Rijnmond.NL - Het laatste nieuws uit de regio! www.112Rijnmond.nl

Gebruikersavatar
wireless minds
Berichten: 580
Lid geworden op: 14 jan 2007 16:06:09
Locatie: Haaglanden

Bericht door wireless minds » 28 mar 2007 09:28:02

als ze nou wat moois ervan hadden gemaakt :cry:

Gebruikersavatar
AlwinSitton
Moderator
Berichten: 576
Lid geworden op: 4 feb 2006 17:25:33
Locatie: (65-1) Spijkenisse (Rotterdam-Rijnmond)
Contacteer:

Bericht door AlwinSitton » 28 mar 2007 21:29:43

Het begint altijd klein maar dan word het steeds groter. Zie ook de buitenbrandjes, het begint bij een buitenbrandje dan gaat het over op containers en zo kom je uit bij brandstichting in bijvoorbeeld een huis. Maar wat ik mij af vraag is wat hier zo lollig aan is, om iemands bezit onder te gaan besmeuren met dit spul.
112Rijnmond.NL - Het laatste nieuws uit de regio! www.112Rijnmond.nl

Plaats reactie