life liner 3 vs lifeliner 2/mmt (kwa inzet gebied)
life liner 3 vs lifeliner 2/mmt (kwa inzet gebied)
Ik kwam op de monitor tegen dat de lifeliner 3 naar dordrecht moet maar vanaf gelderland is dat wel beetje ver terwijl de mmt vanaf erasmus mc dichterbij dordrecht zit,
zou het soms komen door dat lifeliner 3 wel in het donker mag vliegen ? of omdat de mmt team nog niet klaar was bij een vorige melding ?
20:34:49 07-08-07 28 G AMBU A1 ONGEVAL Laagland 7 SCHIEDAM sdm
708072034491420059 HELI 1420059 CPA Rotterdam-Rijnmond ( Trauma Heli Lifeliner 2 )
21:21:12 07-08-07 28 I AMBU A1 streijenseweg schavendeel MKA DORDRECHT H20D
708072121120923993 HELI 0923993 RAV Gelderland-Zuid ( Trauma Heli LifeLiner 3 )
alvast bedankt
zou het soms komen door dat lifeliner 3 wel in het donker mag vliegen ? of omdat de mmt team nog niet klaar was bij een vorige melding ?
20:34:49 07-08-07 28 G AMBU A1 ONGEVAL Laagland 7 SCHIEDAM sdm
708072034491420059 HELI 1420059 CPA Rotterdam-Rijnmond ( Trauma Heli Lifeliner 2 )
21:21:12 07-08-07 28 I AMBU A1 streijenseweg schavendeel MKA DORDRECHT H20D
708072121120923993 HELI 0923993 RAV Gelderland-Zuid ( Trauma Heli LifeLiner 3 )
alvast bedankt
Re: life liner 3 vs lifeliner 2/mmt (kwa inzet gebied)
ik woon vlakbij het laagland maar ik heb echt geen helicopter gezien heel misschien dat het busje is geweest maar ik kon niet weg dus ook niet gaan kijkenremco schreef:Ik kwam op de monitor tegen dat de lifeliner 3 naar dordrecht moet maar vanaf gelderland is dat wel beetje ver terwijl de mmt vanaf erasmus mc dichterbij dordrecht zit,
zou het soms komen door dat lifeliner 3 wel in het donker mag vliegen ? of omdat de mmt team nog niet klaar was bij een vorige melding ?
20:34:49 07-08-07 28 G AMBU A1 ONGEVAL Laagland 7 SCHIEDAM sdm
708072034491420059 HELI 1420059 CPA Rotterdam-Rijnmond ( Trauma Heli Lifeliner 2 )
21:21:12 07-08-07 28 I AMBU A1 streijenseweg schavendeel MKA DORDRECHT H20D
708072121120923993 HELI 0923993 RAV Gelderland-Zuid ( Trauma Heli LifeLiner 3 )
alvast bedankt
Remco,
Hetgeen wat jij zegt over de LL2 is grotendeels waar. Als het 's avonds is en er is inzet nodig van de LL2 in de omstreken van Rotterdam dan wordt het busje 17-901 ( uit m'n hoofd ) ingezet. Is het buiten omstreken Rotterdam dan wordt inderdaad zelfs de LL3 van Nijmegen ingezet.
Deze is uitgerust met de apparatuur om 's nachts te mogen vliegen.
Over het algemeen kun je het in Rotterdam ook zien:
Als er staat A1 HELI dan is het over het algemeen ook de heli zelf, staat er: A1 Ongeval oid dan is de kans best groot aanwezig dat het busje word ingezet. Dus ook in het geval van deze melding.
Hopelijk weet je nu voldoende.
Hetgeen wat jij zegt over de LL2 is grotendeels waar. Als het 's avonds is en er is inzet nodig van de LL2 in de omstreken van Rotterdam dan wordt het busje 17-901 ( uit m'n hoofd ) ingezet. Is het buiten omstreken Rotterdam dan wordt inderdaad zelfs de LL3 van Nijmegen ingezet.
Deze is uitgerust met de apparatuur om 's nachts te mogen vliegen.
Over het algemeen kun je het in Rotterdam ook zien:
Als er staat A1 HELI dan is het over het algemeen ook de heli zelf, staat er: A1 Ongeval oid dan is de kans best groot aanwezig dat het busje word ingezet. Dus ook in het geval van deze melding.
Hopelijk weet je nu voldoende.
Groeten,
Henk
Henk
Nou, er valt niet zoveel aan te vullen; ik weet alleen dat het verschil tussen A1 HELI en A1 ONGEVAL bij een inzet van het MMT/Lifeliner 2 niet duidt op het vervoermiddel waarmee men ter plaatse gaat. Denk dat A1 HELI apart moet worden aangevinkt (en dat moet sowieso gebeuren bij een inzet buiten Rijnmond omdat de melding dan vanaf een andere MKA komt), en dat A1 ONGEVAL gewoon de melding betreft die eerder al aan een ambulance is uitgegeven (het MMT wordt dan dus toegevoegd aan de melding).<<HdK>> schreef:Dan graag aanvullen.
- SvenVanBeek
- Berichten: 64
- Lid geworden op: 12 mei 2007 20:19:46
- Locatie: Schiedam
- Contacteer: