Forum regelsRegels   FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Vraagje aan andere joombla + Phoca Gallery gebruikers

Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    P2000 monitor (support forums) forum index -> OFF-Topic
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
nicoheerlen
Moderator

Woonplaats: Nederland, Limburg - Zuid, Parkstad-Limburg, Heerlen.

BerichtGeplaatst: 26 Jun 2010 18:30:38    Onderwerp: Vraagje aan andere joombla + Phoca Gallery gebruikers Reageer met quote

Ik heb al een tijdje een probleempje met de phoca gallery. Namelijk dat alle foto's (met dezelfde bestandsnaam) van hoog naar laag staan.. waardoor de foto's het verhaal in spiegelbeeld vertellen.

(Let op de bestands namen)

Ik heb alle instellingen al uitgeprobeerd, maar alle foto's blijven op hun plekje staan.

ik gebruik phoca gallery 2.7.1

Hopelijk kan iemand mij helpen? Laughing

Probleem is al opgelost. Foto's werden andersom geupload naar de server.

Nico Beckers
Pager: Jupiter Pro V 9.1
Fotocamera: Nikon D80
Objectieven: 18-135 mm
Beckers Fotografie
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    P2000 monitor (support forums) forum index -> OFF-Topic Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: