Forum regelsRegels   FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

speech library

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    P2000 monitor (support forums) forum index -> Diensten van LiveP2000 -> Spraak
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
MarcDekker

BerichtGeplaatst: 17 Mei 2010 14:39:03    Onderwerp: speech library Reageer met quote

Hallo,

Ik heb vandaag de betaalde versie van de monitor aangeschaft. Nu ben ik alleen niet echt te spreken over de speech library. Ik hoor heel netjes de prioriteit, en de regio en of het een ambulance, brandweer of politie betreft.

Maar zodra de straatnaam en voertuignummers worden genoemd begint er een engelse stem te brabbelen waar ik echt niks van versta.

Zijn hier oplossingen voor ? Behalve dan om Wim alles één voor één te moeten laten in spreken ? Question Question

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Imre
Forum beheerder

BerichtGeplaatst: 24 Mei 2010 19:08:23    Onderwerp: Reageer met quote

Ja, je kunt 'sylvia' gebruiken, de kwaliteit is goed maar de uitspraak is bij benadering.

Gebruik je TTS dan hangt de uitspraak af van het geïnstalleerde TTS pakket. Daar zijn ook redelijk goede Nederlandse stemmen voor, maar dat zijn wel 'third party' software pakketten die aangeschaft moeten worden.

De sl4.2 beschouwen we inmiddels als 'verouderd' met de nieuwe software proberen we het te verbeteren, ook voor de nieuwere besturingssystemen.

Imre
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    P2000 monitor (support forums) forum index -> Diensten van LiveP2000 -> Spraak Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: